28 Eylül 2015 Pazartesi

Kış geliyor, araçlara kar çorabı



Malum kış mevsimi yaklaşmak üzere havalar soğudu. Şimdiden kar lastiklerini almak gerek.

Tam da bu noktada tesadüfen internette gezinirken bir ürün ile karşılaştım, kara saplanan aracı çıkarmanın çok kolay bir yolunu bulmuşlar.Çorabı ayaklarınıza geçirip kara saplanan otomobili itiyorsunuz, dermişim. Yok,yok şaka. Çorabı otomobil giyiyor. Zincir gibi lastiklerinize zarar vermiyor.

Ürünü biraz araştırdım ilk başta değişik bir ürün gibi geldi tabi işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum açıkçası. Ürünün adı araç lastik kar çorabı olarak geçmektedir, çoğu sitede kar lastiklerine alternatif olarak gösterilmektedir ama bence alakası yok.

Kar çorabı ürün ve düşünce olarak gayet güzel bir fikir fakat kullanılabilirlik açısından çok iyi değil, mantık olarak böyle bir ürün yapılabilir ama biraz daha arge yapılması gerekli diye düşünüyorum. En büyük sorun şu bence: Bu çorabı kullanırken en çok hızınızın 30-40 Km yi geçmemesi gerektiğini söylüyorlar ama bu nasıl olabilecek mahalle arasında normal, bu km de gidebilir ama ana yollarda nasıl olacak yol kenarında durup bunları çıkartmak biraz zor olur bence, ama araştırmalarım neticesinde bu ürün oldukça aktif bir şekilde satılmakta tabi kullanan birileri yorum yapsa ya da bir fikir verse insanlar ona göre hareket eder, konu hakkında kıymetli yorumlarınızı bekliyorum.

Aşağıdaki tanıtım videosunu izlemenizi tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder